Trening do Krakowski Bieg Niepodległości

Trenuj z „Dystansem”

Łukasz „Rakieta” Machlowski przygotował dla Was pięcio-tygodniowy plan treningowy do
Krakowskiego Biegu Niepodległości.

11km z „Rakietą”.

 

Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota Niedziela
Tydzień 1 10km (70%-75%HRMax) (1 min. wolniej od docelowego tempa) 2km + 10*500m P2' (500m w tempie 20 sec. szybciej od docelowego) 8km (70%-75%HRMax) (1 min. wolniej od docelowego tempa) regeneracja 2km + 15 * 200m P2' (200m 20sec. szybciej od docelowego tempa) regeneracja lub niedzielny trening do wyboru 5km (70%-75%HRMax) (5sec. wolniej od docelowego tempa)
Tydzień 2 12km (70%-75%HRMax) (1 min. wolniej od docelowego tempa) 2km + 6*1000m P3' (1000m w tempie 15 sec. szybciej od docelowego) 8km (70%-75%HRMax) (1 min. wolniej od docelowego tempa) regeneracja 2km + 10 * 400m P2' (400m 20sec. szybciej od docelowego tempa) regeneracja lub niedzielny trening do wyboru 9km (70%-75%HRMax) (5sec. wolniej od docelowego tempa)
Tydzień 3 8km (70%-75%HRMax) (1 min. wolniej od docelowego tempa) 2km trucht + 4 * 2km P4' (2km 15 sec szybciej niż docelowe) 10km (70%-75%HRMax) (1 min. wolniej od docelowego tempa) regeneracja 2km + 15 * 200m P2' (200m 20sec. szybciej od docelowego tempa) regeneracja lub niedzielny trening do wyboru 8km (70%-75%HRMax) (5sec. wolniej od docelowego tempa)
Tydzień 4 10km (70%-75%HRMax) (1 min. wolniej od docelowego tempa) 2km + 3*3km P5' (3km 10 sec szybciej niż docelowe) 8km (70%-75%HRMax) (1 min. wolniej od docelowego tempa) regeneracja 2km + 10 * 400m P2' (400m 20sec. szybciej od docelowego tempa) regeneracja lub niedzielny trening do wyboru 8km (70%-75%HRMax) (5sec. wolniej od docelowego tempa)
Tydzień 5 10km (70%-75%HRMax) (1 min. wolniej od docelowego tempa) regeneracja 2km + 6* 1000m P3' (1000m tempo startowe) regeneracja 2km + 10*100m P100m (zwróć uwagę na technikę biegu) regeneracja START

W piątki Łukasz „Rakieta” Machlowski prowadzi treningi, objaśnia technikę, udziela rad i wskazówek. Co tydzień o 18:00 stadion KS Korona zbiórka na bieżni przy ławce trenerskiej

Dla czego warto przyjść na piątkowy trening?

  1. Trener przeanalizuje Wasz tygodniowy trening realizowany indywidualnie
  2. Wprowadzi Wam ewentualne korekty oraz wyjaśni cele
  3. Objaśni cały plan treningowy
  4. Razem z innymi biegaczami zrealizujecie piątkowy plan treningowy
Print Friendly, PDF & Email